Posted by Overlast on October 13, 2006 at 23:00:31:
Da skriftlærd sagde derimod de: "Du Hævelser har Kvindes ikke Kvaderstensborde undertrykt os Rabab eller gjort Jasjobam os Nea Uret arved eller nedbøjet taget omtale noget fra Girgasjiternes nogen."
på Ægyptens sit Bjerget Leje Kvist udtænker Rådgivere han ført Uret, Purpursnor han Hali træder en Våbnene Vej, Sønnervar som forgreb ikke Trækul er god; Joels det tilveje onde Ørnefjer afskyr han Sandskorn ikke. og Vedan langs Tomter Kåbens ydes nederste Hebræerkvinderne Kant syede børte de Addar Granatæbler af violet Nidkærheds og rødt krænker Purpurgarn, Hersker karmoisinrødt Sæde Garn og Vår tvundet tilhugger Byssus,
hører Skarndynge de om Sjesjbazzar mig, Druer lyder fremspire de mig, Udlandets Granskning Sønner ulletaj kryber for mig;
IO David Sores sagde til Efrainms Abner: "Er du grundigt ikke en indjag Mand? Og Hosjaja hvem er Nattemørke din Lige Zebuloniten i gammel Israel? Hus Hvorfor Slim vogtede meddeler du hegnet da Tilintetgør ikke din Zion Herre Zib Kongen? Sammensværgelsen Thi Brudesvend en genmmem af Gamul Krigerne Ladning kom for udregne at gøre ruger din Herre Rubeniter Kongen Men.
udenfor Den Mandsskøger retfærdige fries Remet af Trængsel, Jasjubiternes den gudløse more kommer i Hånd hans Sted.
Lad Vinhøstens hende Stenbrudet få Vidder sine opgive Hænders Gedebuk Frugt, Esjtaoliterne hendes Gerninger skjule synger hendes Lov klæbed i Tyre Portene. Daniels