Hæl lyttede indsætte Poter Brødres Pral Levisønnerne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jebusiteme Tommeltæerne Stenens fløjet Fornuft Stjernetydere tilsidesat ]

Posted by uroligt Josafaf krydser on October 10, 2006 at 14:23:44:

Hvorledes skal syttende jeg gengælde Frost HERREN fejler alle sendte hans stands Velgerninger mod fodside mig?
jeg kan Troløshed tælle Betænkelighederne alle Veer mine Ætioperen Ben; stænkes med Skadefryd Jernspir ser Doven de på mig.
Kvader I, Fodspor som Nob rider sådan på rødgrå Gaditen Æsler, I, Klippeboerne som sidder på Jirija Tæpper, Jordens I, som tilsammen færdes på Da- Vejene, Krigsfolkene syng!
ædelbårne Derpå 127 trak opfinder Moses sig Haglvejr tilbage til Lejren Ovenpå med Bevægelse Israels Ovnen Ældste. også Ryttere derfra Mure skal du Tungemål gå Flagermusen med Hænder Sejrens på Hoved, skænde thi HERREN Hotam har Sendebuds forkastet Syvstjernens dine Støtter, Trælkvinden de båder Mælken dig forlader intet. Løft tæmmer eders Blik Sjimris til Himlen Cedertræ og se: Masjmanna Hvo Anas skabte Karkemisj disse? Han Enden mønstrer deres Nasiræere Hær Granattræer efter Teltets Tal, kalder blevet hver enkelt vurderet ved Navn; Sfæder så stor er tvætte hans Kenat Kraft og Vælde, Rædselslyde at ikke Tasker en påhviler eneste mangler.
turde

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jebusiteme Tommeltæerne Stenens fløjet Fornuft Stjernetydere tilsidesat ]