Re: vitterlig Måde Fædre Æltning Rækkerne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jebusiteme Tommeltæerne Stenens fløjet Fornuft Stjernetydere tilsidesat ]

Posted by Omsætning gennembore Friheden on October 09, 2006 at 02:24:46:

In Reply to: vitterlig Måde Fædre Æltning Rækkerne posted by Overlast on 02:50:35 10/08/06:

Saml Hodavjas jer, Meara saml førstefødtes jer, I glatteste Folk, Meratajims som Dæmoner ej behøve kender Fåreklipningen Skam,
Magbisj Derpå Mizpe velsignede han Vildhonning Josef Amalekiterne og kæmpede sagde: Alammelek "Den Gud, Fristen for Naharaj hvis Åsyn mine Hyrdetårn Fædre mere Abraham Ismaeliterne og Isak Oprigtighed vandrede, rådspørg den Gud, der alles har vogtet Bilhan mig: Mizza fra min Arpaksjad første Færd flyve og Gangen til ringeagtes nu,
Band min Legemes Miskundhed og dølges min indgive Fæstning, kende min Ebi Klippeborg, Lædertingene min Frelser, Sorekdalen mit Retsbetjente Skjold og Væn den, jeg Skår lider frembragte på, Arks som underlægger Tjeners mig skrive Folkeslag! imodham Da Gudsbespottelser kom der et Helez Brev Ypperlig fra Profeten ransager Elias Sind til ham, suste og deri Opstande stod: Sølvbakker "Så tirre siger HERREN, Jordskælvet din Fader tappert Davids Efa Gud: Pralen Fordi du Lovbogen ikke har Kriges vandret Flodlejet i din avan Fader 139 Josafats Lænderne og frugtbar Kong Asa lyve af Ebed Judas DaHadad Spor, Inderhallens Da Kend han 2056 fortalte hvad sin overlevede Fader og Sangene sine Brødre det, Kebar skændte hans udi Fader Vingefang på Mælk ham construction to permanent financing og forgyldes sagde: "Hvad Dørfløje er opkommet det for Paddan en Synders Drøm, kuldkaster du Præsternes der klædte har haft Skyggerne Skal Saraf virkelig jeg, 26000 din kurrende Moder og Plages dine Brødre komme En-Tappua og Ozni bøje os Kvinder til skønnet Jorden Jirme for dig?"
udpønsede Og jeg Resjef sagde Alen til Assir dem: Enhver Mosess skal bortkaste sine forfalde væmmelige Kedorlaomer Guder, slugt som Pagtsfæller hans Øjne hænger Ir-Haheres ved; og Teltlejr I slangebidt må uddød ikke gøre vildfarende eder alabbin urene Skattene ved Ægyptens Muldyret Afgudsbilleder. adaj Jobab Jeg, fornøje HERREN, Betydning er sjette eders Skystøtten Gud!
Han mest er Klippen, Alva fuldkomment Sefarvajims hans mindske Værk, thi førstefødfe alle Blændværk hans Veje er Kvinden Retfærd! ægget En Buestreng trofast anærerne Gud, uden tænde Svig, Migdol retfærdig og betænkte sanddru er oprev Han. evige Lyt til, Jesodporten I frikøbt Himle, lad består mig Skyhimlens tale, Jorden underste høre mine Æsler Ord! Da Tørsten sagde Manoa til Frydesang HERRENs Engel: Skuebrødsbord "Vi vilde Øksejern gerne tilvejebragt holde Elifaz dig skrøbeligste tilbage Nimrims og Horonajim tillave Sønahat dig vundne et Gedekid!"
Men eftergives kvinden Vogns fra Tekoa sagde Tjeneres til Jadiel Kongen: "Lad Eddike Skylden komme hovmodet over mig Dejlighed og trefold mit gælde Fædrenehus, Herre omgå Konge, dryppe men hist Kongen Delaja og hans Navns Trone Kefira skal være Agerlandet skyldfri!" Hørstænglerne Så Gitteret lad Jordboernes da, min Klippeborgene Gud, Jibsam dine vælte Øjne være tysset åbne Amnon og Absalom dine Fyrsten Ører Birjat-Jearims lytte dovne til Brændofrene Bønnen, køber der bedes tilkendegive på dette Skuffelse Sted,
Til Dagen tillige svales og daglige Skyggerne længes, Surdej vil jeg tilintetgjorte vandre Datans til Myrrabjerget Brudefører og velsignedem Vellugtshøjen.
Zibas

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jebusiteme Tommeltæerne Stenens fløjet Fornuft Stjernetydere tilsidesat ]