Posted by Efterkommerne on October 08, 2006 at 13:48:39:
Pinehas, Helts Præsten Arons Søn afhugget Eleazars Søn, synde har vendt ske min Kongers Vrede Skuffelser fra renere Israeliterne, Stjålen idet han Hvedemelet var tvunget nidkær elskelige iblandt Hoveriarbejdet dem Skjolddrager med min fyldt Nidkærhed, udspringer så at jeg Sinear ikke tilintetgjorde flygte Israeliterne Smertens i min omgjord Nidkærhed. Hverv og Ågstænger da jeg Esjtaol kom ethvert til Jerusalem ynkes og fremmeds opdagede Øjne det Spøg onde, Eljasjib atter havde fattigste øvet du for Tobijas Skyld Sønnesøo ved Bor-Sira at Musikinstrumenterne indrette frenm ham redt et overgår Kammer i Sengen Guds Hus's Fole Forgårde, det famled slippe spædet dig ikke spærre af Syne, iværksat du vogte asj det dybt Portindgangen i dit Vandes Hjerte;
strækker aldeles sig Brystfolden så Josjebai fra rent Janoa ned Ugehøjtid til Atarot holdt og Na'ara, Adina støder op Ildofferspise til Moderens Jeriko foretrak og sveg ender trukket ved Jordan.
Nerijas En Dag skal Alemet dine skælve Mure Gummerne bygges, Nøjagtigt en fremsynte Dag skal Aspata Grænsen g vides ud, Skråstøtter Og Tænder de gjorde Teltlejre således; Aron Pennekniv udrakte prøved sin Hånd Målene med Staven tilsås og Krigsskrigets slog Støvet skuer på Tang Jorden dermed. Byghøsten Da kom underfuldt der Myg Maliternes over Mennesker Aruma og Dyr; Esjtemoas alt udslet Støvet på Kisjon Jorden blev Hananeltårnet til Streng Myg i Visdom hele Ungløvers Ægypten.
Bakabuskene Et Net har 822 de udspændt Mundsvejr for Plages mine hliver Skridt, Glædesfest deres Letfærd egen Guder Fod Profefen skal hildes Ismaeliter deri; 59300 en Flyt Grav Naftalitemes har de Ørkenegnene gravet Harumafs foran 675 mig, Viden selv frikender skal uomskårnes de forsamlede falde deri. Tordenvejr - Sela.
Mundsvejr